Auteur Topic: Bestemming X 2026  (gelezen 283 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Bestemming X 2026
« Gepost op: 27-12-2025, 18:36:59 »
Algemeen discussietopic ::vergroot:: Ga los!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Aram.ghukasyan

• Forumlid
Re: Bestemming X 2026 Vtm
« Reactie #1 Gepost op: 3-01-2026, 22:28:00 »
Hallo iedereen, ik heb een vraag hebben jullie ook een fout als jullie naar de website van vtm als jullie zoals vorig jaar een gouden x of een x elke aflevering? ik krijg 'bx.vtm.be heeft de verbinding geweigerd' Weet iemand hoe je dat oplost of lost dat zich op morgen en Ik heb al geprobeerd op edge werkt ook niet.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: Bestemming X 2026 Vtm
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 14:51:22 »
Hallo iedereen, ik heb een vraag hebben jullie ook een fout als jullie naar de website van vtm als jullie zoals vorig jaar een gouden x of een x elke aflevering? ik krijg 'bx.vtm.be heeft de verbinding geweigerd' Weet iemand hoe je dat oplost of lost dat zich op morgen en Ik heb al geprobeerd op edge werkt ook niet.

Ik heb dit ook, woon in Belgie. Zou dus gewoon moeten werken.

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X 2026
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 15:52:28 »
Ik denk dat er helaas dit jaar weer een geoblock op de uitzendingen zit. Maar gelukkig zijn er genoeg alternatieven om aan de uitzendingen te komen. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mocemole

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: Gisteren om 16:26:40 »
Heb het ondertussen gevonden. De wedstrijd start samen met het programma vanavond.
Straks kan je gewoon meedoen.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: Gisteren om 16:40:46 »
Ik zat blijkbaar in een verkeerd topic. Ik dacht dat het hier over het VTM-programma ‘Bestemming X’ ging. Maar blijkbaar gaat het hier over een of andere wedstrijd.
Ik heb mijn eerdere bericht dan ook maar verwijderd. Sorry voor het misverstand.

Offline mocemole

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: Gisteren om 17:32:02 »
Dat is het ook hoor Klaartje, je kan online ook de bestemming zoeken, maar zal pas vanaf vanavond kunnen.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: Gisteren om 19:29:27 »
Oh, dan zat ik toch juist.

Ik vroeg me alleen af hoe de Nederlanders dit VTM-programma vanuit Nederland kunnen kijken. Toch niet gewoon op je tv omdat VTM ook in Nederland te ontvangen is (als je een televisieabonnement hebt)? Ik vermoed dat een Vlaamse commerciële zender niet standaard in een tv-pakket zit, zoals Nederlandse commerciële ook niet in Vlaanderen.

Via de app VTMGo zeker? Maar dan enkel uitgesteld en niet ‘live’?
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 19:33:12 door Klaartje76 »