Auteur Topic: [Spel] Bestemming Y  (gelezen 11097 keer)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Spel] Bestemming Y
« Reactie #100 Gepost op: 23-02-2026, 20:41:01 »
De 7e bestemming waar we naar op zoek waren was....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Uitleg Hints

Tussenstand:
You'll never walk alone

Offline Krien

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 24-02-2026, 08:57:42 »

Wat een prachtige lokatie, heel bijzonder dat je dit zelf hebt mogen bewonderen  Nieky
Ik wil complimenten geven aan Starlight en Cool Cat voor meteen de juiste lokatie te vinden.
Ik vond het heel moeilijk, zag totaal geen connectie totdat ik plots en met veel geluk het juiste hekje vond. ::tandpastasmiley::

Nieky dank je wel voor weer een leuke puzzel week. ::ok::

Offline Pac

• Global Moderator
« Reactie #102 Gepost op: 24-02-2026, 09:55:34 »
Bestemming X is in zicht, en bestemming Y ook ::bravo::

Bestemming 8, hint 1

Gokje wagen? Graag een PM naar Pac en Nieky
Gedurende de week volgen nog 4 hints. De deadline voor het uiteindelijke antwoord is zondag 20:00 uur. . Het laatst ingestuurde antwoord telt.
...óf niet!

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #103 Gepost op: 24-02-2026, 13:36:20 »
Wat een prachtige lokatie, heel bijzonder dat je dit zelf hebt mogen bewonderen  Nieky
Ik wil complimenten geven aan Starlight en Cool Cat voor meteen de juiste lokatie te vinden.
Ik vond het heel moeilijk, zag totaal geen connectie totdat ik plots en met veel geluk het juiste hekje vond. ::tandpastasmiley::

Nieky dank je wel voor weer een leuke puzzel week. ::ok::
Het staat niet bij de uitleg van de hint, maar wij zaten direct aan Sri Lanka (of India) te denken door de rode stip die links van het screenshot was toegevoegd. Daarna gezocht naar bezienswaardigheden in Sri Lanka, en het hekje herkend. En om het helemaal zeker te weten toen ook nog een stuk of 25 360°-foto's in Google Maps aangeklikt tot ik het exacte screenshot tegenkwam ::rofl::

Erg gehoopt dat we de enige waren die het in 1x wisten, maar die Cool Cat blijft ons op de hielen zitten ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #104 Gepost op: 24-02-2026, 14:16:26 »
Oh die rode stip is oprecht een foutje geweest van mij.
Nouja toevallig een extra hint dan!  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline Krien

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 24-02-2026, 15:35:25 »
Het staat niet bij de uitleg van de hint, maar wij zaten direct aan Sri Lanka (of India) te denken door de rode stip die links van het screenshot was toegevoegd. Daarna gezocht naar bezienswaardigheden in Sri Lanka, en het hekje herkend. En om het helemaal zeker te weten toen ook nog een stuk of 25 360°-foto's in Google Maps aangeklikt tot ik het exacte screenshot tegenkwam ::rofl::

Erg gehoopt dat we de enige waren die het in 1x wisten, maar die Cool Cat blijft ons op de hielen zitten ;D

Het word spannend tussen jullie en Cool Cat, wie oh wie word nummer 1 ;)

IK wil hierbij Pac en Nieky alvast bedanken voor het vele werk ze hebben gehad aan bestemming y.
Ik heb genoten van de prachtige lbestemmingen en geheimzinnige hints die eigenlijk gewoon logisch waren als je de bestemming wist. ::rofl::

Ik ga goed genieten van de laatste week en ik weet wel ik ga dit spel enorm missen.

En nu op naar hint 1 :)

Offline Cool Cat_86

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 24-02-2026, 18:26:15 »

Hahaha, die stip heb ik ook niet gezien hoor. Gewoon vrouwelijke intuïtie gebruikt telkens  ;)

Enne, wees gerust, je zult zeker winnen want ik weet de huidige hint voorlopig nog niet, plus ik heb de eerste 3 ook gemist. Dan was het misschien anders geweest  ;)

Volgend jaar neem ik zeker vanaf het begin deel  ::tandpastasmiley::

Offline Pac

• Global Moderator
« Reactie #107 Gepost op: 25-02-2026, 16:02:41 »
Bestemming 8, hint 2

« Laatst bewerkt op: 26-02-2026, 19:46:47 door Pac »
...óf niet!

Offline Pac

• Global Moderator