Auteur Topic: Aflevering 2 (11 januari)  (gelezen 130 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 2 (11 januari)
« Gepost op: Gisteren om 08:54:19 »
Bespreek hier aflevering 2!
I will follow my inner gold

Offline Klaartje76

• Forumlid
Re: Aflevering 2 (11 januari)
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 22:17:46 »
Amai, ik heb net weer 75 minuten van mijn leven weggegooid met naar dit programma te kijken. Het beste vond ik nog de reclameonderbrekingen. Ik zei het vorige week al: Bestemming X is een spel dat leuk is voor de deelnemers, als kijker boeit het me niet. Er was ook maar één opdracht, die dan ook nog eens werd stilgelegd omdat Femke bijna verongelukte bij het afdalen van die rots. Haar (camera)helm ging zelfs van haar hoofd, dat is toch niet echt veilig te noemen!

Ik heb me zelfs niet afgevraagd waar de X zou zijn. Ergens in de Ardennen, dat was voor mij als kijker van in het begin duidelijk. De tips waren ofwel misleidend ofwel zeer vergezocht (die dalmatiër met een parachute???). Twee kandidaten dachten dat ze in Waterloo zaten, wat toch behoorlijk ver ernaast was, maar ze hadden mazzel omdat de afvaller aan D-day dacht en ergens in Frankrijk (Normandië) meende te zitten.

Ik denk niet dat ik dit spel nog verder ga blijven volgen. Ik besteed mijn volgende zondagavonden tussen acht en half tien wel op een andere manier. Want dit was al twee weken ‘nuts’!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 22:21:48 »
Ik moet me daarbij aansluiten. Dat alle locaties in België zijn is al niet best maar tot daaraantoe. Dat hoeft geen afbreuk te doen aan t spel.

Maar ik heb uiteindelijk inderdaad één opdracht gezien waarbij ik wat kandidaten vlaggen heb horen omschrijven in een decor dat alleen maar de Ardennen kon zijn.

Het is langdradig en niet echt spannend. De oorlogssetting gaf Bastogne ook enorm weg voor de kijker.

Zonde. Want dit format is zo ijzersterk. Ik keek er echt naar uit  :\'(
You'll never walk alone

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: Vandaag om 00:11:50 »
De veldslag op het laatst was nog het leukste van de aflevering, voor de rest was er helaas weer weinig aan. Zo jammer ook dat ze zo weinig opdrachten spelen, dit was in de eerste twee seizoenen zoveel beter. Jammer ook dat ze in België blijven. :-\\

Hopelijk wordt het snel beter.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 09:18:26 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #4 Gepost op: Vandaag om 09:57:56 »
Sorry maar wat een let down is dit, dit format vindt zoveel beter dan wat dit seizoen er tit nu toe mee doet.
dat ze in belgie blijven ,oke is een keuze.
Maar ik vind vooral  het niveau van de tips matig.
En dan ook nog eens weinig games.

Ik denk dat ik afhaak met kijken

Online Pac

• Global Moderator
« Reactie #5 Gepost op: Vandaag om 10:18:49 »
Ik blijf positief! Ik kreeg gelijk zin om een rondreis door België te boeken toen ik de aflevering zag. Ik vind het een interessant concept, al had ik het eerder gekozen voor een seizoen 12 dan seizoen 3.

Ik ben wel benieuwd hoe ze het spannend houden voor Belgische kijkers. Nu het land vaststaat, gaan de hints zwaarder tellen, en dan is het toch een dunne lijn tussen te ver gezocht en te obvious. Maar als Ollander leer ik nog wat bij over de Belgische geschiedenis ::jaja::
...óf niet!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #6 Gepost op: Vandaag om 10:21:25 »
Ik ben wel benieuwd wanneer de kandidaten dit gaan doorkrijgen. Die worden wel helemaal gekgemaakt zo. Mits goed uitgevoerd.

Voor mij moeten vooral de opdrachten (en het tempo) beter om het interessant te houden.
You'll never walk alone