Auteur Topic: Aflevering 4 (25 januari)  (gelezen 254 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 4 (25 januari)
« Gepost op: 25-01-2026, 12:50:00 »
Bespreek hier aflevering 4!
I will follow my inner gold

Offline M(R)O(BBE)L

• Forumlid
Re: Aflevering 4 (25 januari)
« Reactie #1 Gepost op: 25-01-2026, 20:53:11 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Cedric

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Kzien't an jen oangezichte" - Joke Lannoo (S6)
« Reactie #2 Gepost op: 25-01-2026, 21:46:40 »
Mocht het iemand interesseren; deze aflevering werd ingeblikt op 31 augustus 2025. Ik werk namelijk in het hotel waar Aster en de rest van de crew verbleven. Had de reservatie zien binnen komen, maar wist toen niet dat het om 'Bestemming X' zou gaan, tot ik bij het naar huis wandelen (een dag of 2 eerder) aan een busparking zag staan dat er daar op 31 augustus een parkeerverbod zou zijn wegens een tv-programma... Dan was de link snel gelegd. Nu, meer wist ik niet natuurlijk; enkel dat één aflevering iets met Ieper te maken zou hebben. Heb ook nooit de naam van één van de kandidaten zien passeren bij de reservaties, dus misschien werd een schuilnaam gebruikt voor diens overnachting. En ik herinner me ook niet Lean gezien te hebben, dus ik had oprecht geen idee. (Blerta zou ik me wél herinnerd hebben denk ik, lol ::bravo:: ). In elk geval wel leuk om mijn stad eens in the picture geplaatst te zien worden. Alleen een gemiste kans voor de producers om bij het onthullen van de tips ook nog de verwijzing naar de autorally van Ieper te vermelden... Of was die iets té duidelijk, gezien de laatste opdracht?

Offline Cedric

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 25-01-2026, 22:37:42 »
Blerta post net een poll in haar Instagramstories met de vraag welke kandidaat zal terugkeren: Jens, Lean, Kyala of Mo.
Er keert dus zeker iemand terug...

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #4 Gepost op: Gisteren om 00:04:10 »
Er moest inderdaad wel iets gebeuren om nog aan de 10 afleveringen te komen. Denk dat ik dit wel een fijnere oplossing vind dan een hele aflevering zonder exit.

Leuke opdrachten deze aflevering, zaten prima in elkaar! De exitlocaties blijven wel echt te makkelijk. Nu zat Lean er nog bij om het fout te raden ;D maar straks weet iedereen steeds gewoon waar ze zijn en valt dat spelelement eigenlijk weg.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Krien

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: Gisteren om 10:31:30 »
Blerta post net een poll in haar Instagramstories met de vraag welke kandidaat zal terugkeren: Jens, Lean, Kyala of Mo.
Er keert dus zeker iemand terug...

Ik ben van die hele eigenwijze  ::jaja::, ik heb een gevoel dat Femke terug komt.
In de eerste aflevering zie je een ¨look a like van Femke . Zie foto die ik gepost heb bij femke.
Zou toch heel mooi zijn want dan komt mijn theorie uit.
Opmerking : ik ben geen winnaar, bij geen enkel spel dus waarschijnlijk zit ik er helemaal naast, maar ik wil het graag geloven omdat ze een sterke vrouw is. ::ok:: en ze een nieuwe kans verdiend. :)

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: Gisteren om 12:51:05 »
De eindlocatie was wel erg makkelijk deze keer, maar ik ben er ook een paar keer geweest. Blijft indrukwekkend!

De opdrachten zaten goed in elkaar, leuk om ze echt eens bezig te zien. ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: Gisteren om 19:03:15 »
Leuke aflevering, hilarische opdrachten. Jammer van Lean, vond hem een leuke deelnemer. Wel opvallend dat telkens het thuisvoordeel een thuisnadeel is, dit is de zoveelste keer dat iemand in zijn thuisprovincie afvalt. Tom speelt het spel wel erg goed en slim, ga zo door! Als er iemand terug mag komen, mag ik hopen dat dat Femke is. Zij verdient het om (als haar gezondheid het toelaat) terug te komen.

Offline Cedric

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: Gisteren om 23:55:38 »
Ik hoop op Femke of Lean die terugkeren. Eigenlijk vind ik Lean wel het eerlijkst, want die is het verst geraakt. Persoonlijk ben ik geen fan van iemand die terugkeert die een stuk gemist heeft.. Dat voelt oneerlijk aan tegenover zij die er nog zijn. Ik vind een terugkeer van een kandidaat enkel gerechtvaardigd als het gaat om diegene die net afvalt die meteen de kans krijgt terug te keren. Lean dus.
Zelfs al zou ik het gevoelsmatig het meest gunnen aan Femke, door de manier waarop ze eruit is gegaan.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #9 Gepost op: Vandaag om 14:42:57 »
Femke komt helaas niet terug. Alleen Kyala, Mo, Jens en Lean kregen een telefoontje van Aster en ook de deelnemers zelf zeiden op social media dat het tussen die vier gaat.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline foobree

• Forumlid
  • Tom van S3 BX
« Reactie #10 Gepost op: Vandaag om 17:08:07 »
Leuke aflevering, hilarische opdrachten. Jammer van Lean, vond hem een leuke deelnemer. Wel opvallend dat telkens het thuisvoordeel een thuisnadeel is, dit is de zoveelste keer dat iemand in zijn thuisprovincie afvalt. Tom speelt het spel wel erg goed en slim, ga zo door! Als er iemand terug mag komen, mag ik hopen dat dat Femke is. Zij verdient het om (als haar gezondheid het toelaat) terug te komen.

BEDANKT !  ::bravo::