Auteur Topic: Bestemming X 2026 Nederland (Seizoen 2)  (gelezen 109 keer)

Offline Maarten20

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Bestemming X 2026 Nederland (Seizoen 2)
« Gepost op: 19-07-2026, 18:32:24 »
Hallo

30 Augustus begint seizoen 2 van de Nederlandse editie en die is met BN'ers dit keer. Ik heb er erg veel zin in maar het had van mij net als seizoen 1 wel weer met onbekende mogen zijn. Sanmol of iemand anders die weet welke 10 er mee doen?
When life knocks you down, fight back!

Offline Mollende_Moller

• Forumlid
Re: Bestemming X 2026 Nederland (Seizoen 2)
« Reactie #1 Gepost op: 5-08-2026, 14:19:25 »
De kandidaten van het VIPS seizoen zijn bekend. De kandidaten zijn dat Ilias Ojja, Rob Geus, Djamila Celina, Harry Piekema, Sor, Joelle Guillit, Kiki Bosman, Niek Roozen, Inge de Bruijn en Krista Arriëns.

Op het eerste gezicht niet de bekendste of meest verrassende groep kandidaten voor mij (ik ken er 7). Veel Expeditie Robinson-gezichten en BN’ers die al meegedaan hebben aan soortgelijke programma’s (The Big Escape, Moordfeest, WIDM), maar ik vind het wel leuk dat Iliass Ojja tot de kandidaten behoort, voor mij één van de beste kandidaten van De Verraders.
« Laatst bewerkt op: 5-08-2026, 15:37:47 door Mollende_Moller »

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 5-08-2026, 16:23:57 »
De 10 kandidaten, best een leuke en fanatieke groep denk ik.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 5-08-2026, 17:18:49 »
Komt dit topic nog naar een centralere plek? Het staat nu behoorlijk onderin op de site.

Wel een paar leuke namen maar ik had gehoopt dat er toch wat grotere namen in zaten als je het toch met BNers gaat doen. Rob,  Harrie en Inge zijn wel de meest bekende voor de meeste mensen denk ik. Sor ken ik alleen van De Mol en Niek van Zapp en Robinson.
When life knocks you down, fight back!