Auteur Topic: Bestemming X 2026  (gelezen 1637 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Bestemming X 2026
« Gepost op: 27-12-2025, 18:36:59 »
Algemeen discussietopic ::vergroot:: Ga los!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Aram.ghukasyan

• Forumlid
Re: Bestemming X 2026 Vtm
« Reactie #1 Gepost op: 3-01-2026, 22:28:00 »
Hallo iedereen, ik heb een vraag hebben jullie ook een fout als jullie naar de website van vtm als jullie zoals vorig jaar een gouden x of een x elke aflevering? ik krijg 'bx.vtm.be heeft de verbinding geweigerd' Weet iemand hoe je dat oplost of lost dat zich op morgen en Ik heb al geprobeerd op edge werkt ook niet.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: Bestemming X 2026 Vtm
« Reactie #2 Gepost op: 4-01-2026, 14:51:22 »
Hallo iedereen, ik heb een vraag hebben jullie ook een fout als jullie naar de website van vtm als jullie zoals vorig jaar een gouden x of een x elke aflevering? ik krijg 'bx.vtm.be heeft de verbinding geweigerd' Weet iemand hoe je dat oplost of lost dat zich op morgen en Ik heb al geprobeerd op edge werkt ook niet.

Ik heb dit ook, woon in Belgie. Zou dus gewoon moeten werken.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X 2026
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2026, 15:52:28 »
Ik denk dat er helaas dit jaar weer een geoblock op de uitzendingen zit. Maar gelukkig zijn er genoeg alternatieven om aan de uitzendingen te komen. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mocemole

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 4-01-2026, 16:26:40 »
Heb het ondertussen gevonden. De wedstrijd start samen met het programma vanavond.
Straks kan je gewoon meedoen.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 4-01-2026, 16:40:46 »
Ik zat blijkbaar in een verkeerd topic. Ik dacht dat het hier over het VTM-programma ‘Bestemming X’ ging. Maar blijkbaar gaat het hier over een of andere wedstrijd.
Ik heb mijn eerdere bericht dan ook maar verwijderd. Sorry voor het misverstand.

Offline mocemole

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 4-01-2026, 17:32:02 »
Dat is het ook hoor Klaartje, je kan online ook de bestemming zoeken, maar zal pas vanaf vanavond kunnen.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 4-01-2026, 19:29:27 »
Oh, dan zat ik toch juist.

Ik vroeg me alleen af hoe de Nederlanders dit VTM-programma vanuit Nederland kunnen kijken. Toch niet gewoon op je tv omdat VTM ook in Nederland te ontvangen is (als je een televisieabonnement hebt)? Ik vermoed dat een Vlaamse commerciële zender niet standaard in een tv-pakket zit, zoals Nederlandse commerciële ook niet in Vlaanderen.

Via de app VTMGo zeker? Maar dan enkel uitgesteld en niet ‘live’?
« Laatst bewerkt op: 4-01-2026, 19:33:12 door Klaartje76 »

Offline Soes

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #8 Gepost op: 9-01-2026, 23:49:16 »
Ik kijk live (of later terug) via de website van VTM. Wel even inloggen en VPN op België zetten.  ::ok::

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 11-01-2026, 13:52:54 »
Je kijkt dus vanuit Nederland met een dubbele ‘kunstgreep’:
1) Je moet een account aanmaken op de website van VTM: dat zal wellicht ook alleen maar lukken als je een ‘fake’ woonplaats (een Belgische postcode) opgeeft, niet? Ik vermoed dat dat niet lukt als je je eigen adres of woonplaats in Nederland invult bij registratie?
2) Je moet een (wellicht betalende?) VPN-dienst gebruiken om een eventuele geo-block te omzeilen.

Het verwondert me wel dat je op die manier echt ‘live’ kan kijken vanuit Nederland (i.e. op hetzelfde moment dat het programma hier in Vlaanderen op tv is, zondagavond rond 20h00).

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 11-01-2026, 19:18:46 »
Nou ja kunstgreep... zo voelt het voor mij niet echt. VPN heb ik altijd al aan staan (is inderdaad wel betaald) omdat ik voor mijn werk veel met gevoelige info werk.
Een account bij VTM is zo gemaakt, je hoeft geen (fake) adres op te geven, gewoon mijn eigen adres gebruikt.

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 11-01-2026, 19:40:15 »
Ik kan het alsnog niet zien, ook al heb ik een betaalde vpn via mijn virusscanner, dus ik wacht gewoon op de download.

Offline Cedric

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Kzien't an jen oangezichte" - Joke Lannoo (S6)
« Reactie #12 Gepost op: 25-01-2026, 22:33:23 »
Eerste keer dat ik dit programma volg en de enige reden dat ik dat deed is omdat ik wist dat ze ergens eens in Ieper zouden passeren (de crew verbleef op 31 augustus in Ieper en de bus stond hier toen ook).
Heel vertrouwd met het concept was ik dus niet, nu al iets meer. En ik ben benieuwd naar voorgaande seizoenen omdat die waarschijnlijk niet puur in België waren, gezien er nu zo'n nadruk op werd gelegd dat ze in België zouden blijven..

Nu, ik had voorgaande seizoenen niet bekeken omdat ik - vol vooroordelen - vermoedde dat dit een flauw afkooksel van 'De Mol' zou zijn. Als ik het nu een kans geef en bekijk, dan moet ik vaststellen dat het dat wel is, maar dat het tegelijk ook beter meevalt dan ik had verwacht, zij het meer door de groep dan door het programma.

Voornaamste waar ik me dood aan erger, zijn de valse tips. Ik zie het nut er niet van in. Vandaag de Kabelbaan in Westouter bijvoorbeeld, vorige week de limburgse vlaai en smurfentaart, ... Tjah. Ik vind het niet ok tegenover zowel de kandidaten als de kijker. Hoorde je vandaag bijvoorbeeld '1000 soldaten' van Willem Vermandere of een stuk uit 'In Flanders Fields' van John McCrae of dat stukje gedicht van Streuvels, dan zit je al met 3 compleet verschillende streken in West-Vlaanderen... Willem Vermandere woont nabij Veurne, Stijn Streuvels nabij Kortrijk en John McCrae is een Canadees die tijdens WOI net buiten Ieper werkte. Veurne, Kortrijk en Ieper, dat scheelt toch al wat. Net zoals de Muur van Geraardsbergen vorige week niet bepaald in Limburg lag.
Keken we naar een aflevering van De Mol waar bewust foute tips richting kandidaat A leiden, terwijl de Mol eigenlijk kandidaat B is, dan trokken we met toortsen en rieken naar de gebouwen van Play.

Ook het feit van bondjes die gesmeed worden en mensen die al dan niet samenwerken of al dan niet info doorgeven, is iets waar ik het moeilijk mee heb. Wat een geluk dat de kandidaten niet zélf mensen naar huis moeten stemmen! Dan zou ik helemaal niet kijken..

Anderzijds vind ik het dus wel een heel leuke groep. Alle tien lijken ze me héél sympathieke mensen waar ik zelf ook goed mee overeen zou komen. Mensen als Blerta, Lean, Tom, Nicole, Steve en Femke bijvoorbeeld vind ik top. Zonder afbreuk te doen aan de anderen die mij gewoon iets minder zijn opgevallen voorlopig maar ook wel een hoge aaibaarheidsfactor hebben.

Nu goed. Best leuk concept, maar het kan beter. Doe mij toch maar gewoon 'De Mol'. (Al blijf ik kijken in de hoop dat Blerta wint. ::love:: )

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 25-01-2026, 22:40:09 »
Kijk vooral het tweede seizoen terug, zelden zo'n fantastisch programma gezien. Het eerste seizoen was ook top, maar het tweede seizoen spande voor mij de kroon. (Zoals je misschien al hebt gelezen is vrijwel het hele concept dit seizoen anders. Je zult positief verrast worden door de vorige seizoenen.)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #14 Gepost op: 26-01-2026, 00:00:41 »
Leuk Cedric!

Ik zou dan weer vooral het eerste seizoen aanraden ;D Seizoen 2 begon sterk maar vond ik in de tweede helft oersaai door
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar als je tijd en zin hebt gewoon alles kijken inderdaad! Vooral het eerste seizoen is echt anders dan het huidige. Sowieso wel beter om chronologisch te kijken natuurlijk ::hypocriet::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.